<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2472785892209190714\x26blogName\x3dKn0ck+OUT!!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yany33.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yany33.blogspot.com/\x26vt\x3d867295759894519779', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, June 22, 2010

♥ VAMPIRESLY STRUGGLE!!

well...long time enough for staying away from blogging...due to i really lack of inspiration...lolz..and the main reason i'm blogging now just because i have a really big struggle between myself that i would like to share it here...:]

it's all about VAMPIRES...well..i'm not gonna explain what's the definition of it...since it's quite well-known among people...haha

I just managed to read up a big book "twilight" which is as thick as a dictionary...i still couldn't believe that i really manage to do that until i flipper over the last sheet of the cover...that really makes me feel proud..really proud..

and i have to say that...this book..TWILIGHT...was awesome!!!
it makes me can't stop my finger to keep flipping over those sheets one page over another...and EDWARD was described in a fabulous way ever by the author in the book...and i can't deny that he is really attractive...specifically in the book...
his calmness and personalities just well attracted me like a magnet with a strong magnetic force ever...and drowned me deeply into the world of books...awww...now i can't wait to get the next book.."new moon" as soon as i get my sponsorship from my mom ofcourse..lolz..

meanwhile all the crushes on EDWARD in the book...i have a really struggle on the another vampire character who played in VAMPIRE DIARIES...as damon salvatore...another attractive vampire as well...but just somehow...both of them came from a different perspective in my in my interest...EDWARD CULLEN is from a book...while DAMON SALVATORE is a co-star ..A REAL human-liked creature played in a movie...so...i still manage to differenciate my thinking..and i love both of them as well!!!

nightz..
all for today...:]
mom's get annoyed with my keyboard tapping sound on my lappie..

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
8:06 AM

Friday, May 14, 2010

♥ new life :]

easy go easy come...
everything seems to be soooo EASY after my mom came back...
but seriously it's not that easy ok??
i mean MY LIFE larh...

mom n brothers are staying at SERDANG!! quite far though...
and......i might be moving there soon...for certain economical reason...LOLZ!!
then another thing...once i move..(since da school is far~~)..I might be TRANSFERRING too...
i know that's a harsh word for all my frens....but just get to know it that it's just a MIGHT!! rough rate should be 20% !!! LOW LOW LOW LOW~~

and i'm sure i would miss my school sooo much if i transferred...
not because of teachersss or whatsoever...
just simply because of my frenssss!
awww....interact club too....my money~~~ *sob*
PN HOW?? aiya..biarlah....go far far...
en syed?? hmmm....okok la.....
monitor?? STRESS LARH....dun wan..hahahaha


everything is not under my control anymore..
i mean i can't just think of myself...(can't believe i'm sooo thoughtful!! haha)

SO..this is for my pessie frens...
i'm not leaving u guys now...maybe soon or maybe NO..
so dun worry and dun ever roll ur precious tears for this..:]

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
4:05 PM

Tuesday, April 27, 2010

♥ oppsy~~ accidently PONTENG school today!













KRING!!!!!!!!!!!!!!!!!

(wth!! bising betul!! smacked my alarm)

..........................
*yawn*
woke up early in the morning 5.30 p.m...
walked to the toilet with closed-eyes....
brushed my teeth....
washed my face...
backed to my room for change....
but ended up ON BED!!!

.................
*sleep* *sleep*


CAUSE UR HOT N UR COLD...AND UR YES OR UR NO...AND UR IN OR UR OUT...AND UR UP OR UR DOWN....(my ringtone)

picked up da phone....(jian's call from school...no idea how she called me when da class on==!)

"where are you?? why didn't come to school??" <<>

OH WELL...first thing got into my mind....hmmm

-I'M OVERSLEPT....AND SKIPPED MY SCHOOL!!! CRAP!!-
went to school after that....
passed up my MORAL NOTES...hehe..how good student am i.~~ hahaha
then met up with vanessa....
went to settle those interact stuffs AGAIN!!! (that's da main reason why i went to school ~~)
went to SG WANG to look for the uniform...
not actually finding it...haha
we're eating and fooling all the way~~HAHAHA

pretzel....
famous amos....ice blended....lalalala...

Owh.....FULLED!!!!























♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
5:24 AM

Monday, April 26, 2010

♥ being different n getting more n more stress n dissatisfaction~

I've no idea why the hell i got sooo darn EMO today~
it's like I'm not acting myself...instead being an EMO GURL in class...
and I know this had made my buddies felt " WAT'S WRONG WITH YANYEE?? "
i dunno~ i do mean it..I DUN KNOW...
if you really wan a reason...there will be many many reasons bumping out....and that makes me dunno whether which one is the correct 1!!

but there's a question in my heart...
I always wanna ask it...but seems like there's no chance for me...and probably there would be no ppl will answer me...==!

IS IT GOOD FOR BEING DIFFERENT THAN ANYONE ELSE???

I'm not pointing this to anyone...just that i dun really like being compared...I DUN WAN PPL TO JUDGE ON ME...i mean what makes u think that u can judge me??? being an english-educated person dun deserve to speak mandarin???? even sometimes she do speaks wrong...is that fair for you to judge her???? HUMAN IS NOT PERFECT...i mean it~

and what's wrong for persueing something better???
is that mean people are doing the wrong way....so u have to follow their steps?? hello? STYLE URSELF UP LARH....WE ALL DESERVE SOMETHING BETTER!!!

for some certain human around me....
thinking of getting more n more activities will make ur school life or maybe future looks better??? UR WRONG!!!!
crack up ur own mind and think larh....study goes first....activities n stuffs is just some kinda add-on for ur beautiful school life....doesn't mean that u have to grab all to urself...untill u BURST ur mind n body~~ like da story I've been reading always..."KATAK YANG BERPERUT BESAR~~~" tooooo over self-confident leads to a big BOM on its stomach...haha!!
mind and make sure u manage to handle all the stuffss u having before proceeding to the next one....it makes you feel more satisfy with ur life...and for 100% u won't REGRET FOR IT~

DISSATISFACTION

I KNOW I'M GETTING BEHIND FROM WHERE I SHOULD BE ON STUDIES...BUT I JUST CAN'T MAKE UP MY MIND TO READ UP A BOOK!!! someone just have to gimme a big slap to wake me up~ and what's da best word to describe me now..hmm..there is one...hmmm....yea!! PIG!!! PIG!! PIG!!!!

and it's true that PIG is da most stressless creature on earth....
they just have to eat..sleep...grow...and wait for the time to be KILLED!!!
easy but pathetic life it is...
hahahahaha

hmmm...
one more....is that normal for a 16 years girl undergoing some kinda SUK SUI PROCESS????
or maybe it's just a normal phenomenon for growing tooo fast in da previous yearss...so now it's the time for me to SUK back???~~~!!!

I'M SERIOUSLY HAVING A HEIGHT DECREASING N BREAST FLATTENING RECENTLY~~~ TT

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
2:03 AM

Saturday, April 24, 2010

♥ cousin's burthdae~~~ ^^


HAPPY BELATED BIRTHDAY TO LILI~~^^ (my cousin)

we had a big birthday party for her yesterday~~
I have no idea what to buy for her...so i just simply bought her SUSHI as birthday present!!!!
and i'm da only one who give her FOOD as present!! ahhhh....special-nya~~~~

besides~~~~~~~~` I GOT MY NEW CONTACT LENSes!!!
brown coloured from FRESH LOOK!

and a new KIPLING BAG!!!!!!!! ^^
(hmmm...sounds like i'm the birthday gurl~~)

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
11:27 PM

Friday, April 23, 2010

♥ RUSHY BLOGGIE~~

not to much to type~~~ vry busy!!!

just wanna say~~

I HATE SCHOOL PREFECTS!!!! DARE U RAMPAS MY LIQUID PAPER!!! AND DARE U DIMERIT ME 5!!!!! YISH!!!! DUN EVER LET ME WHO R U!!!! ARGHH

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
3:06 AM

Thursday, April 22, 2010

♥ I LOVE THURDAY!!

oh my oh my~~
I just dunno how to express my today feelings~
I just LOVE IT!!! MUAKS!!!!!!!!!!!!!!!

1st!! I dun have to bring books to school today~(BAG WITHOUT BOOKSS)
took part in da MATHS EXPLORE RACE! it was completely different than last year activity which is math magic competition~ >< (BORING)

FLOW OF THE RACE
we were divided into groups according to the numbers we got~
and there were many stations we had to pass~
WATER..
FLOUR..
BURSING BALOONS..
SKIPPING..
BASKETBALL..
SUCKING A PAPER WITH A STRAW??!!! lolz..

we had to finish a task before we can start doing our maths question everytime before proceeding to the other station~ ==!
everyone was like " AHHHH!! FASTER!! GOGOGO!!! CALCULATOR LEH??!! WHERE'S MY PEN??!!! AHHHH!!!" hahahaha

4 BAIDURI !!! (my class)
BRAVO!! we shot whole of the top three places!!!
2ND place IS FOR ME LA~~ :] hahahaha

then we played basketball~
i can't belive that i managed to goal FIVE TIMES IN A ROW!!!
it's like i never succeed with that even once before!! ><

INTERACT IN-COMING MEMBERS INTERVIEW SESSION!
almost 90% of students were fighting to come for MY FUNDING DEPARTMENT!!

(peace larh..i know this is because I'm da funding director~) haha!!
but still there are too many of them larh...
maybe just have to FILTER them since i can only take 20++ members to help me out~ ^^

I'M SO GONNA MAKE THE REST DIRECTORS TO FEEL JEALOUS OF ME!! HAHAHA!!
(joking joking) kinda perasan again!

SELF CONTROL YAN YEE!!! ><

skipped martin class today..due to i have a really bad cough~ ><

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
2:36 AM

♥ MYSELF ;

">
    name's yanyee
    age's 16
    simple crazy direct & UNPREDICTABLE
    SUPPORT FREEDOM!!
    CASH & LOVE NEEDED

♥ Cbox

♥ Me

♥ Past